//
you're reading...
Bey, Zero G.

O co chodzi z synchromami?

Zero-G jest stosunkowo nową serią, wprowadzającą ciekawą możliwość konstrukcji.
Większość bey’ów w stanie „prosto z pudełka” po złożeniu i wypuszczeniu „kołysze się” kręcąc po małym okręgu, miast według założonego tipu.
Dzieje się tak dlatego, ze Chromium Wheele nie mają odpowiednio rozłożonej wagi na swojej powierzchni, gdyby brać je pod uwagę pojedynczo.
Projektanci Takara Tomy wymyślili tryb SYNCHROM, nie nałożyli żadnych limitów wagi, a to dlatego, żeby można było ZBALANSOWAĆ rozłożenie ciężaru.
Na przykładzie Saramandy – ten wheel ma większość wagi umieszczoną na swojej połowie. Kiedy nałożymy na niego drugi taki sam wheel, ciężar nie dość, że się idealnie rozkłada, to jeszcze, podwaja.
Tak, to jest w pełni legalne (;
Wystarczy zastosować taki „trik” i nagle ataki stają się silniejsze (za sprawą wagi), a obrona jakoś zdecydowanie bardziej skuteczna, nie mówiąc już świetnych wynikach czasowych i świetnej równowadze beya.

Waga (znanych) synchromów:
Ifraid² – 60,58g
Saramanda² – 61,63g
Orojya² – 58,70g
Phoenic² – 59,77g
Revizer² – 60,75g
Killerken² – 60,75g
Gryph² – 59,46g
Dragooon² – 63,2g
Goreim² – 59,2g

About Kage

Kage, 24. Testing new Iron Man suits. Playing poker with Avengers on Monday afternoons. Eating books for breakfast. Addicted to music.

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: