//
you're reading...
Bey, Zero G.

Zero G.

Takara-Tomy wprowadza nową serię beyów. Jeszcze nie do końca wiemy co to będzie… na tą chwilę wiemy tylko o jednej arenie… Która wygląda tak:

To jedyne informacje, jakie udało mi się znaleźć.

Jest wiele spekulacji wokół tej serii. Równocześnie z systemem 4D w Japonii wyszły beye sterowane radiowo, (w Europie wyszły wersje beyów z sezonu Metal Masters)… Nie wiadomo, czym będą się wyróżniały nowe dyski. Pozostało nam tylko czekać na informacje.

EDIT: zdaje się, że Zero G jest kontynuacją metalowej serii, także części powinny być kompatybilne z tymi, które jeszcze teraz wychodzą.

About Kage

Kage, 24. Testing new Iron Man suits. Playing poker with Avengers on Monday afternoons. Eating books for breakfast. Addicted to music.

Dyskusja

6 thoughts on “Zero G.

  1. Z tego co czytałem system Zero-G ma się tyczyć tejże areny.
    Chodzi o fakt, że jest ona „niestabilna” i środek znajdzie się tam gdzie znajdą się beye.

    Osobiście nie chciałbym by okazało się, że Zero-G to nowe beyblade, ponieważ zapewne nie będzie ich można łączyć z HybridWheel/4D (Metal Series) ani zapewne z pierwszą serią lub HMS….

    Posted by BB-Grudziądz | 20/01/2012, 8:38 pm
    • Wiesz, w końcu w oryginalnej trylogii systemu HMS też nie można było łączyć z jego poprzednikami… Aczkolwiek jestem strasznie ciekawa. Tylko, żeby to nie było jakieś gówno pokroju Xtreme Battlers, czy Electro Battlers, czy IR Battlers… Chociaż one byłyby lekko niekompatybilne z tą areną.

      Tak więc trzeba czekać do lutego na jakieś informacje…:/ Mam nadzieję, ze wystąpią jakieś przecieki.

      Posted by Kage | 21/01/2012, 10:05 am
  2. A ja właśnie mam nadzieje że to będzie jakieś gówno pokroju tych co wymieniłaś TYLKO że będzie to poboczne jak wyżej wymienione, a metal series będzie dalej wydawane🙂

    Posted by tybuch | 21/01/2012, 4:42 pm
    • Ale przecież im się już pomysły kończą na główną serię. Nie wiem, sama mam ambiwalentne uczucia względem tej serii… Aczkolwiek gdyby to były jakieś magnetyczne albo metalowe części to czemu nie😉

      Posted by Kage | 21/01/2012, 5:03 pm
  3. Cześć:) Jak mogę tutaj napisać do kogoś PW? Czyli prywatną wiadomość? Muszę się coś spytać KAge a nie wiem jak sie z nia porozumiec
    Mam do Was wiele pytań. O co chodzi z 4D, Metal Fury, hyy?
    Następne pytanie: Możecie polecić mi jakieś stronki gdzie się dowiem o beyach? Bo np nie wiem co to spintracki(nie wiem jak to sie pisze) itp. Prosze dajcie mi odpowiedzi na te pytanie.
    A gdzie sie odbywaja kwalfikacje do Beyblade(chodzi o realna gre)
    I jak sie walczy realnymi dyskami? Identycznie jak w Beyblade anime? Kieruje się nim jakoś czy sam sie obraca. bo jestem bardzo ciekawy poznania tego.
    Proszę wytłumaczcie mi to!!!

    Posted by Proxyy | 23/01/2012, 7:38 pm
  4. Proxy możesz TUTAJ napisać. PW możesz napisać u nas na forum.
    Beyblade 4D to seria anime (tez nowa seria beyów) następująca po serii Metal Masters.
    Tylko tutaj się dowiesz o beyach. Nad notką i logo masz menu. Poczytaj sobie o początkach Beyblade Metal Fusion (pierwsza seria, po której nastąpiła seria Metal Masters), masz tam zarys historii, dalej BUDOWA DYSKÓW – czyli to, co Cię najbardziej interesuje. Miłej lektury.
    W Polsce się nie odbywają kwalifikacje, bo Hasbro wyłożyło za małe pieniądze na promocję tej linii zabawek.
    Realnymi dyskami się nie kieruje. Po prostu składasz kluczowe części beya, nakładasz na wyrzutnie i wyrzucasz nią na arenę. Od momentu, w którym bey dotknie areny, całą grą prowadzi szczęście, albo też odpowiednio dobrane części.
    Mam nadzieję, ze jasno się wyraziłam. Zapraszamy na forum (link także w menu), jak się zarejestrujesz, będziesz mógł zadawać pytania.🙂

    Posted by Kage | 24/01/2012, 10:52 am

Skomentuj

