//
you're reading...
Anime, Beyblade w Polsce

Co z Beyblade na Polsacie?

Cześć. Zauważyłam, że ostatnio wpadacie na mojego bloga z zapytaniem, dlaczego Beyblade Metal Masters nie leci na Polsacie. Spokojnie. Musicie się chwilowo uzbroić w cierpliwość. Sama się zastanawiam, co się dzieje, więc napisałam do Polsatu z zapytaniem kiedy i czy w ogóle jeszcze będzie Beyblade Metal Masters. Odpowiedzi nie dostałam jeszcze, prawdopodobnie dlatego, że w piątek było święto i poza tym pewnie mają zawaloną skrzynkę podobnymi wiadomościami. Także spokojnie.
Możecie śledzić nasze forum (link na górze) bo pewnie tam najpierw pojawi się informacja, jeśli dostanę maila z odpowiedzią.
Trzymajcie kciuki za chwilowo przerwę, a nie całkowite zdjęcie z emisji.

About Kage

Kage, 24. Testing new Iron Man suits. Playing poker with Avengers on Monday afternoons. Eating books for breakfast. Addicted to music.

Dyskusja

22 thoughts on “Co z Beyblade na Polsacie?

  1. Cześć, postarałem się jakos tutaj dostać:)
    Ja czekam z niecierpliwością, na następne odcinki. A jeszcze jestem tak wkurzony bo 4 ostatnich odcinkow nie ogladalem, szlag by to trafil

    Posted by proxyy | 14/01/2012, 8:48 am
  2. Co się dzieje? Proste. Nawet w USA nie wyemitowali Metal Masters dalej niż do 26 Odcinka, a zaczną chyba dopiero od Lutego. Więc w Polsacie z powrotem możecie się spodziewać około Września/Października 2012. Niestety nie biorą u nas odcinków z Niemiec, które już prawdopodobnie zakończyły emisję lub są przy ostatnim odcinku Beyblade: Metal Masters, tylko z USA które stanęło dokładnie tam gdzie Polsat.

    Posted by Ryuga | 15/01/2012, 7:51 am
  3. Cześć:) Mam do Was wiele pytań. O co chodzi z 4D, Metal Fury, hyy?
    Następne pytanie: Możecie polecić mi jakieś stronki gdzie się dowiem o beyach? Bo np nie wiem co to spintracki(nie wiem jak to sie pisze) itp. Prosze dajcie mi odpowiedzi na te pytanie.
    A gdzie sie odbywaja kwalfikacje do Beyblade(chodzi o realna gre)
    I jak sie walczy realnymi dyskami? Identycznie jak w Beyblade anime? Kieruje się nim jakoś czy sam sie obraca. bo jestem bardzo ciekawy poznania tego.
    Proszę wytłumaczcie mi to!!!

    Posted by Proxyy | 23/01/2012, 7:24 pm
    • Metal Fight Beyblade 4D [Metal Fury] to kolejna część po Metal Fight Beyblade Explosion [Metal Masters]. Nazwy w nawiasie kwadratowym to Amerykańskie nazwy poszczególnych serii.

      Posted by Ryuga | 24/01/2012, 8:58 am
  4. lepiej sie nie denerwujcie obejrzyjcie na youtube z innym dubingiem i gitara🙂 A mysle,ze polsat bedzie mial odcinki wiec sie nie obawiajcie tak okolo marca moze kwietnia beda znow wstawiane.A nie moge sie doczekac metal fury:)

    Posted by cHaOsHiN | 28/01/2012, 12:53 pm
  5. Podaj chociaż gdzie znajde z innym dubbingiem?

    Posted by CZEMU | 15/02/2012, 6:29 pm
  6. siemanko . obliczyłem że beyblade powinno wrócić gdzieś ok 11 marca tak myślę

    Posted by artekxd | 22/02/2012, 3:39 pm
  7. Witam

    Napisałem w tej sprawie do Hasbro i dostałem pozytywną odpowiedź ; )

    Witam,

    Serial bedzie od nowa emitowany na Cartoon Network od kwietnia. Sezon 1 i 2
    Pozdrawiam / Best regards,
    P**** P*********
    Key Account Manager

    Sent from BlackBerry

    Posted by Łukasz | 26/02/2012, 6:14 pm
  8. Cześć ktoś wogule wie kiedy będzie beyblade metal fusion i metal fury po polsku bo japońskiego nie rozumiem:/

    Posted by karolin5555 | 16/09/2013, 1:41 pm

Skomentuj

