//
you're reading...
Bey, Personal

Grand Cetus WD145RS – czyli unboxing tego, czego NIE zamierzałam kupować, ale…

Mamy najdłuższy tytuł posta, będzie też wypaśny unboxing. A co. W zeszłą niedzielę byłam w Krakowie IIIII udało mi się dorwać w Carrefourze Grand Cetusa i Rock Zurafę (haha, W KOŃCU!).

Taaa. W sumie najpierw miałam brać samą Zurafę, no, ale wzięłam Cetusa (był jeden jedyny, nie ma jak mieć szczęście). I tak, są to ostatnie dyski z serii Metal Masters, jakie kupię.

No to zaczynajmy.

Najpierw siłowanie się z opakowaniem i w końcu mam zawartość na biurku. No to przejrzyjmy części.

Naprawdę ładny Face.

Cetus. Też całkiem ładna rzecz, aczkolwiek biały byłby fajniejszy.


Grand – myślałam, ze będzie nieco cięższy niż Earth, a tu takie rozczarowanie. Wygląda jak bardziej defensywna wersja Rock.

WD145 – jedna z dwóch części, dla których kopiłam ten dysk. Mimo, że zdeklasowana przez R145 i BD145, chciałam ją mieć, w razie co.

Ostatnia i najważniejsza część – RS. KUUURCZĘ. A ja się zastanawiałam! Brakowało mi tej części. Wszystkie inne mogą się chować! (CS ma nieco gorszy performance, ale nie jest tragicznie).
To tyle na teraz. Niedługo unboxing Rock Zurafy.

About Kage

Kage, 24. Testing new Iron Man suits. Playing poker with Avengers on Monday afternoons. Eating books for breakfast. Addicted to music.

Dyskusja

33 thoughts on “Grand Cetus WD145RS – czyli unboxing tego, czego NIE zamierzałam kupować, ale…

  1. SUPER, a ile dałaś za Cetus’a?

    Posted by maniek | 07/11/2011, 8:47 pm
  2. Ale drogooooo, u mnie są po 44,50 zł

    Posted by maniek | 08/11/2011, 2:47 pm
  3. W jakim sklepie lub markecie są po 35 zł, bu u mnie w Tesco są właśnie po 45,50 zł?

    Posted by maniek | 08/11/2011, 4:59 pm
  4. ale Ty masz farta

    Posted by maniek | 09/11/2011, 4:08 pm
  5. osiągnęłaś w końcu swój cel (chodzi o Rock Zurafe) Cetusa ter bym chciał

    Posted by Rados15 | 09/11/2011, 7:46 pm
  6. ja ostatnio byłem w carrefourze z kolegą i oni kupili te co ty a ja clocka. gdy zminiłem traka clocka na traka cyber pegazusa otrzymałem naprawdę bardzo defęsywnego i świetnie atakującego beya

    Posted by matikrolik | 26/11/2011, 9:29 pm
  7. Może i wygrywa ciężarem, ale bardzo skutecznie.
    Jeżeli bey jest defensywny i jednocześnie ciężki pokona przeciwnika bez większego problemu.

    Posted by Logos | 10/12/2011, 3:55 pm
  8. mam trzy beye:
    ray striker 30zł
    galaxy pegasus 35 zl
    earth virgo 60 zl😦
    osobiscie polecam virgo w beyarenie w walce z Ray Strikerem wytrzymał 2:16min.
    ps.chce kupic kolejnego i nie wiem ktorego:
    gravity destroyer 55 zl
    thermal lacerta 60 zł
    rock zurafa 55 zł
    czy czekac na vulcan horuseus lub rock leone?

    Posted by RayVibra | 27/12/2011, 7:30 pm
  9. Kupiłem Rock Zurafę:P teraz zbieram na Grand Cetusa(white czy blue?) oraz Gravity ale one sa tylko w tesco bo np w carrefourze były tylko clock,zurafa,Flame Byxis,Burn Fireblaze i Cyclone Herculeo a w realu to juz w ogole
    Lacerta,Fireblaze i Virgo.Mam nadzieje że nikt ich nie wykupil ale z tego co wiem to w Sączu jestem chyba jedynym kolekcjonerem:D

    Posted by RayVibra | 31/12/2011, 12:29 pm
    • Blue Cetusa, bo White nie ma w Polsce🙂 Gratuluję Zurafy (; Ja mam nadzieję, że w Realach itp jeszcze dowiozą bey’e albo nową falę, bo głupio by było, gdyby się wyprzedały…

      Posted by Kage | 31/12/2011, 8:03 pm
  10. Ja już tylko w tesco będę kupował bo te w Carrefourze są jakieś takie dziwne Zurafa się w ogole nie trzyma a
    dokrecalem tez nakretkami od innych bey’ow I strasznie się przez to chwieje,ale jakos zyje xD

    Posted by RayVibra | 01/01/2012, 3:50 pm
  11. Powiem wam, nie kupujcie jakis tanich gówien…
    Lepiej kupic bey’a za 120 zł i mieć go już na dłużej.

    Posted by Szczurek | 01/01/2012, 4:27 pm
    • za 120zł to akurat sporo przepłacony bey. Chyba, ze to Diablo Nemesis … ale można go kupić za stówkę, spokojnie. Ale doszły mnie słuchy, ze to przereklamowany bey.
      Jeśli bey jest od Hasbro, SonoKong czy też Takara-Tomy, spokojnie można go kupić. A one nie schodzą poniżej 35zł za sztukę.

      Posted by Kage | 01/01/2012, 4:30 pm
  12. ja mam z hasbro ale nie wiem,teraz patrze za hades kerbecs

    Posted by RayVibra | 04/01/2012, 9:39 am
  13. ja mam 8.
    -galaxy pegazus,ray striker,thermal lacerta i gravty destroyer razem po 60zł
    -poison pegazus i legendarny fury capriorn razem po 95zł
    -2 razy rock leon razem po 50zł

    Posted by gehu | 02/02/2012, 2:14 pm
    • nie obchodzi mnie, ile wydajesz na swoje beye i raczej nikogo to nie obchodzi? Myślisz, że mając 8 beyow masz „dużo”? Sorry, ale są kolekcjonerzy, którzy mają po 20 i więcej beyów.

      Posted by Kage | 04/02/2012, 10:59 am
  14. Ostatnio znalazłam Cetusa (niestety też za 50zł). Obejrzałam dokładnie opakowanie, porównałam z moim Byxisem i doszłam do wniosku, że jeśli zmienię tracka i tipa Byxisa na te z Cetusa, wyjdzie mi niezły bey😉. Ale nie bardzo jestem w tym doświadczona, więc mógłby ktoś mi doradzić, czy moje domysły są słuszne? Jak nie, to jaki bey dostępny w markecie by pasował do Byxisa? (ten wielki track jakoś mi nie leży, ciągle przegrywam😉 )

    Posted by Yuki | 08/02/2012, 5:15 pm
  15. doradzi mi ktoś czy kupić killer beafowl po 60zł czy scythe kronos też po 60zł?

    Posted by ja | 11/02/2012, 3:30 pm
  16. powie mi ktoś czy kupić 4 nieoryginalne za 35zł czy 2 originalne po 90zł?

    Posted by czesio | 12/02/2012, 8:05 am
  17. aha,dzięki

    Posted by czesio | 14/02/2012, 8:04 am
  18. Powie mi ktoś gdzie mogę kupić białego grand cetusa?

    Posted by teda | 18/08/2013, 1:48 pm

Skomentuj

