//
you're reading...
Bey

[Takara 23.10.2011] Death Quetzalcoatl 125RDF

Otóż… Za tydzień Takara wydaje nowy dysk i przydałoby się cos na ten temat w końcu napisać. Jest do dysk z serii 4D, trzecia seria.
Mamy do czyniania z nowym bohaterem, stąd też zupełnie nowy bey, nie żadna ewolucja, czy coś.
Death Quetzalcoatl 125 (12.5 mm) RDF (Rubber Defense Flat)
Facebolt przedstawia uskrzydloną głowę węża (widzicie ten rozdwajający się język?) – jest to bardzo uproszczona forma Środkowo Amerykańskiego boga wiatru, nieba i ziemi (kojarzonego z planetą Wenus), Quetzalcoatla.

Clear Wheel w jasno żółtym kolorze przypomina wie skrzydlate kobry (węże).
Metal Wheel skłąda się z dwóch części. Tak jak każdy dysk z serii 4D ma (przynajmniej) dwa tryby. Zanim o trybach, najpierw kształt – przypomina nieco Wheele Cyclone i Sol (z Sol Blaze’a). Górna część ma kilka krzywizn skręcających z góry na dół, podczas, gdy dolna część ma osiem wyglądających jak skrzydła wypukłości.
Tak jak już wcześniej wspominałam, Metal Wheel ma dwa tryby: Atakujący i Obronny. W „Attack Mode” wszystkie elementy wystające są odsłonięte do ataku przeciwnika, podczas gdy w „Defense Mode” są zasłonięte (górną część Metal Wheela odwraca się do dołu), co zwiększa możliwości obronne dysku.

125 jest średnim trackiem, mierzy 12 i pół milimetra.
RDF przypomia nieco F:D i WD. Jest to szeroki tip (jak wide Defense) z gumowym środkiem (kto widział Coat Sharp może sobie wyobrazić mniej więcej jak to wygląda), który wystaje jak F:D gdy się zmienia tryb.
Jestem prawie pewna, że w tym tipie nie ma ruchomych części.

Dysk zostanie wydany za tydzień. Jego główną cechą jest to, iż metal wheel jest dwa razy wyższy niż standardowy MW.

PS: Nadal nie mam informacji odnośnie tego, czy ktokolwiek zgrywa Beyblade Metal Masters z TV. Nie wiadomo, gdzie i czy w ogóle będą odcinki online.

About Kage

Kage, 24. Testing new Iron Man suits. Playing poker with Avengers on Monday afternoons. Eating books for breakfast. Addicted to music.

Dyskusja

5 thoughts on “[Takara 23.10.2011] Death Quetzalcoatl 125RDF

  1. Nooooooo i mamy zwycięzce! Już wiem na co wydam luźne pieniądze (^_^) nie ważne jak on się będzie sprawował, jak on WYGLĄDA!

    Posted by Pikun | 12/10/2011, 8:05 pm
    • Widzę, ze nie tylko ja kupuję dyski bez względu na ich performens😀 sieeemaaasz🙂 BTW Quetz to już KOLEJNY dysk, który mam na liście, po VariAresie, Beat Lynxie, L Drago i Blitz Unicorno… hahaha, czekam, aż Sonokong je wyda, pójdzie dwa razy mniej kasy ^^)

      Posted by Kage | 12/10/2011, 8:26 pm
      • Otóż to, otóż to ^-^, no ja się czasłem na Evil Befalla i zakupiłem, teraz tylko czekam aż dojdzie, ale to chyba będzie mój pierwszy 4D😉 Nie omieszkam podesłać Ci jakieś fotki z unboxingu, jeżeli jesteś zainteresowana;)

        Posted by Pikun | 12/10/2011, 9:46 pm
        • Evil Befall to Metal Masters Maximum, a nie 4D😉 Quetz wychodzi na przyszly tydzień, jeszcze nie widziałam preorderów na ebay’u, ale po co się pieklić😉
          Co do unboxingu – dajeeesz😀 chętnie zobaczę😀 i wrzucę w notkę🙂 jeśli pozwolisz ^^

          Posted by Kage | 12/10/2011, 10:11 pm
  2. No miałem na myśli, że Quetzalcoatl będzie pierwszym 4D w mojej kolekcji. Przepraszam za harmider wypowiedzi;P No i pewnie, że pozwolę, po to Ci je wyśle (^_^)

    Posted by Pikun | 12/10/2011, 10:35 pm

Skomentuj

