//
you're reading...
Personal

małe uaktualnienie

Sorry, ale newsa odnośnie wyświetlania anime na Polsacie nie będzie, nowych informacji nie ma. Nie ma opisów odcinków (a przynajmniej jak szukałam, to nie było), na razie nie ma również źródła, które miałoby w zanadrzu Metal Masters online. No cóż. Dopóki nikt się nie zlituje i nie nastawi swojego odtwarzacza…
Ta jest. Jak wspominałam, zamówiłam dysk 4D. Fang Leone 13W2D. Nic ekstrawaganckiego (niektórzy nie przyznają mi racji, głównie dlatego, że lubią Kyoyę… Tak czy inaczej..), dysk, który wizualnie niesamowicie mi się podoba i głównie z tego powodu (no dobra, Fang jest niezły w ataku) go zamówiłam. Przyszedł dzisiaj do południa, jest jeszcze świeży… a oto zdjęcie: defense mode, counter mode i spojrzenie na W2D:

A potem wybrałam się do miasta, sprawdzić, jak tam sytuacja z dyskami w sklepach. Okazało się, ze całkiem przyzwoita. Mieli sporo dysków z pierwszej serii (WOOW, szacun!) i trochę akcesoriów. Tak więc była szybka decyzja między Rock Scorpio a Earth Virgo i w końcu mam, Rock Scorpio T125JB (głównie ze wzgledu na performance tip):

A do tego Custom Grip! (Z racji, że 3-Segment Grip nie współpracuje z Hasbrowskimi wyrzutniami):

To tyle na dziś.😀 z racji, że informacji jest niewiele (nawet Hasbro nic nie napisało u siebie o premierze Beyblade Metal Masters) newsy mogą pojawiać się rzadziej (np dopiero w niedzielę… Bo Takara wydaje nowy dysk…)
Pozdro!

About Kage

Kage, 24. Testing new Iron Man suits. Playing poker with Avengers on Monday afternoons. Eating books for breakfast. Addicted to music.

Dyskusja

4 thoughts on “małe uaktualnienie

  1. też chce takiego customgrip’a ile dałaś

    Posted by Rados15 | 08/10/2011, 8:21 am
  2. a dyski z pierwszej są tańsze czy droższe od drugiej

    Posted by Rados15 | 08/10/2011, 3:39 pm

Skomentuj

