//
you're reading...
Ogólne informacje

L Drago Reshuffle set.

Jakiś czas temu miałam okazję szperać po ebay’u za czymś interesującym. Jako, że właśnie założyłam konto paypal, chciałam je wypróbować. Na myśl przyszło mi beyblade i mój ulubieniec: Ryuga. Poszukałam więc jakichś ciekawych aukcji, ciekawych cen i postanowiłam zakupić Meteo L Drago Reshuffle Set.

Set zawiera: 2 Meteo, L Drago „normal” type, L Drago „Multi-Hit”, L Drago „Assault”, LW 105, DF105, 105, 85, 125, Lf, RF, LRF, SF, XF, 3 normal Faces, 2 Metal Faces Remodeling Ver, Clear Beylauncher L i do tego 3 Segment Grip, do którego, nawiasem móiac, nie pasują launchery od Hasbro.
Do tego zestawiku doszedł pierwszy model Metal Face’ów😉.

About Kage

Kage, 24. Testing new Iron Man suits. Playing poker with Avengers on Monday afternoons. Eating books for breakfast. Addicted to music.

Dyskusja

6 thoughts on “L Drago Reshuffle set.

  1. Hoho pozazdrościć. Ja narazie mam tylko kilka podróbek ale przymierzam sie do kupna Basalt Horogium😀

    Posted by tybuch | 18/09/2011, 6:56 pm
    • ee tam, pozazdroscić (: w moim wieku pewnie nawet do turnieju nie będę mogła przystąpić, więc są to części czysto kolekcjonerskie. Ew. jak ktoś będzie chciaaał zagrać, to może się przydadzą (:
      Basalt Horogium? Nieźle😉 Ja w końcu się zdecydowałam kupić Rock Giraffe R145WB😉

      BTW te podróbki to MF czy poprzednich serii?

      Posted by Kage | 19/09/2011, 11:27 am
  2. Sam mam 20 lat więc z mojej strony to samo😉 Dobrze że mam dziewczynę którą wciągnąłem w beyblade więc mam z kim grać.
    Tak właśnie zamówiony, razem z Hell Kerbecs (dla dziewczyny) i Square Beystadium😀 Heh mam podróbkę podobną do niego😀
    MF swego czasu były w jednym z marketów sieci TOPAZ. Seria High-Point (http://beyblade.wikia.com/wiki/Fake_Beyblades) opakowania 2 blejdów po 12,40 i duzy zestaw z rączkami itp za ok 20zl

    Posted by tybuch | 19/09/2011, 11:46 am
    • Booorzeee za 20 zł to dla samej rączki bym kupiła, bez kitu D: a tak potrzebuję jeszcze jednego uchwytu i trza z Korei zamawiać (dorzucają czasem do dysków ^^)…

      Posted by Kage | 19/09/2011, 12:06 pm
  3. Były zwykłe rączki i karabinercrip. Możesz mi powiedzieć do czego jest ta płaska nawierzchnia w twojej rączce? Bo u mnie czegoś takiego nie ma.

    Posted by tybuch | 20/09/2011, 8:53 am
    • Takara wprowadziła system punktowy razem z kartami, które te punkty miały zbierać. Za te punkty można było zdobywać rzadkie dyski. I stąd ta powierzchnia w moim gripie. Na tą kartę właśnie.
      Kurcze, muszę u siebie poszukać tych podróbek. Drugi launcher grip mi się przyda niezwykle. ^^

      Posted by Kage | 20/09/2011, 9:11 am

Skomentuj

