//
you're reading...
Ogólne informacje

Hell Cerbecs BD 145DS. unboxing

Pisałam jakiś czas temu, że szarpnęłam się na nowy dysk, prawda? Może to nie jest aż tak interesujące jak newsy na temat nowych dysków, (w między czasie wyszedł Jade Jupiter, Blitz Unicorno i kilka innych okazów…) ale obiecałam unboxing, więc proszę, oto on:
(jeśli nie widzisz tego zdjęcia, to kliknij w tytuł)

Jak na razie odkładam kasę na rozszerzenie kolekcji o kolejne dyski, więc w najbliższej przyszłości będą tu raczej TYLKO newsy odnośnie tego, co tam Takara kombinuje. Ah, już niedługo wrzesień i Sono Kong zacznie wydawać dyski 4D, na co się strasznie nie mogę doczekać (:

About Kage

Kage, 24. Testing new Iron Man suits. Playing poker with Avengers on Monday afternoons. Eating books for breakfast. Addicted to music.

Dyskusja

4 thoughts on “Hell Cerbecs BD 145DS. unboxing

  1. Mam pytnko:) Z kad zamawiasz te dyski. Pozdrawiam

    Posted by Mateusz | 14/08/2011, 8:00 pm
  2. Jak z farbą w tym dysku? Trzyma sie? Bo właśnie do mnie leci i niewiem czy przed walką nie maznąć go jakimś bezbarwnym lakierem ^^

    Posted by tybuch | 22/09/2011, 12:43 pm

Skomentuj

