//
you're reading...
Ogólne informacje

Gwoli przypomnienia się!

Ja żyję, jestem!😉 Mam sesję egzaminacyjną, semestr był trudny, bo ostatni przed licencjatem, prosiłabym o wyrozumiałość.
Wyszły 4 nowe dyski od Takary – dwa z nich znamy. Oprócz Fang Leone i Big Bang Pegasisa mamy Mercury Anubisa i Beat Lynxa. Nowości nie są powalające, aczkolwiek niedługo ma wyjść owiany tajemnicą Vari Aries.

Co do mnie i mojej kolekcji – ostatnio miałam możliwość zamówić dysk Hell Kerbecks z Korei Południowej… w ciągu dwóch tygodni powinnam go mieć w ręce, także tuż po zakończeniu męczących egzaminów wstawię zdjęcia i recenzję🙂
Pozdrawiam!

About Kage

Kage, 24. Testing new Iron Man suits. Playing poker with Avengers on Monday afternoons. Eating books for breakfast. Addicted to music.

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

