//
you're reading...
Bey

Hasbro przedstawia serię XTS

Seria XTS – czyli nowa, boczna linia produktów spod znaku Beyblade. Ciekawostka – wszystkie produkty z tej linii będą zabronione do użytku na zawodach Beyblade.
No, ale Hasbro chce zrobić… Przedstawię Wam pokrótce, co wchodzi w skład linii Extreme Top System:
Tornado Battlers – wysokie dyski (na kształt Flame Byxisa – trochę wyższe aniżeli 2.3 cm) – ponoć mają być używane do agresywniejszych walk niż „zwykłe” dyski… ta. Nie wiadomo z czego będą wykonane, ale prawdopodobnie będą ciężkie i niemodyfikowalne.
Electro Battlers – znamy już je. To klasyczne Electronic Bey, zwykłe zabaweczki z efektami świetlnymi i dźwiękowymi.
IR Spin Control – Dyski sterowane. Wyrzutnia (design jest świetny) ma cztery przyciski dzięki którym możemy kontrolować dysk w ciągu pierwszych trzydziestu sekund od wyrzutu.

Poza serią XTS Hasbro wprowadza 21 nowych dysków (w tym te dyski z podwójnych paczek), ale biorąc pod uwagę, że w anime było 14 nowych dysków, mamy pewność, że WSZYSTKIE zostaną wydane🙂

About Kage

Kage, 24. Testing new Iron Man suits. Playing poker with Avengers on Monday afternoons. Eating books for breakfast. Addicted to music.

Dyskusja

11 thoughts on “Hasbro przedstawia serię XTS

  1. czesc!dawno nie pisalem bo nie mialem internetu,ale przyszly mi beyblade metal fusion hurra mam storm pegasusa i dark bulla.zamienilem performance tip z dark bulla do pegasusa i jest prawie niepokonany.
    fajne notki-naprawde wiosna bedziemy mieli beyblade mf w polsce???

    Posted by jakeb | 14/02/2011, 4:40 pm
    • Są wysokie szanse, że BBMF będzie w Polsce. Naprawdę cieszy mnie ten fakt. Przynajmniej będzie z kim się zmierzyć. ^^ no i dyski będą bardziej dostępne i możliwe, że tańsze niż na allegro. Ja się trzeciej serii nie mogę doczekać, druga właśnie się kończy, a jest świetna. No i nowe dyski ;D

      Posted by Kage | 14/02/2011, 5:12 pm
  2. ja sie tez ciesze ze bbmf bedfzie w polsce!!!! a gdzie ogladasz 2seria?na youitube?

    Posted by jakeb | 14/02/2011, 9:23 pm
  3. dzieki! jak skoncze pierwsza seria to sobie druga obejrze.

    Posted by jakeb | 15/02/2011, 11:20 am
    • I mam złe wieści: już nie będzie BBMF na allegro. Ponoć się źle sprzedają nowe dyski… Ale jak tylko anime wejdzie do TV to dyski na bank się pojawią ^^

      Posted by Kage | 15/02/2011, 1:34 pm
  4. szkoda,ze nie bedzie bbmf na allegro-ale cóż, dobrze ,ze wczesniej kupilem.ja po prostu tak sie ciesze ,ze znow bedzie”szał na beyblade”.

    Posted by jakeb | 16/02/2011, 9:06 pm
    • no oby, oby był ten szał. Ale miałam nadzieję, ze jeszcze dorwę serię Legendary przed oficjalnym wydaniem w Polsce… Nie mam launcher Gripu… A bez tego ani rusz. No.
      Niezadowolona jestem, ale mam nadzieję, ze uda mi się coś ściągnąć z Japonii, albo od znajomych z Niemiec. Oby.
      Jakeb, to jakie w końcu masz dyski?
      Prowadzisz jakiegoś bloga może?

      Posted by Kage | 18/02/2011, 9:47 pm
  5. mam takie dyski:storm pegasus i dark bull.
    mam bloga:www.pokemony-moj-swiat.blog.onet.pl.

    Posted by jakeb | 21/02/2011, 2:05 pm
  6. Uprzejmie proszę o nowe notki .🙂

    Posted by jakeb | 07/03/2011, 1:06 pm

Skomentuj

