//
you're reading...
Ogólne informacje

Rozmowy z Hasbro.

I nie tylko, szczerze mówiąc. Zdecydowałam, że zrobię coś w prawie fenomenu, który znam od wielu lat. Siedem lat temu Polsat zaczął emitować anime, które wciągnęło mnie jak mało które.
beyblade. W przeszłości były 3 serie. Bardzo dobre fabularnie, ale i gadżety były na poziomie. Ostatnio, czyli pod koniec 2008, Japończycy podjęli próbę reaktywacji wspaniałego fenomenu latających dysków. Nowi bohaterowie, nowi przeciwnicy, nowe dyski, nowy system walki.
Nowa kreska nowego autora. Coś bardzo przyjemnego dla fanów starej serii… Pod warunkiem, że nie będziecie narzekać na brak starych, dobrych znajomych bladebrakersów.
No, ale do rzeczy. Denerwuje mnie fakt, że Europa zachodnia ma już nową serię, a my, jeszcze nie. Całe szczęście, że polski oddział Hasbro wie, co jest na rzeczy.
Pisałam z przedstawicielem Hasbro i dowiedziałam się, że już są przygotowani na wypuszczenie nowej linii zabawek. Wszystko jednak zależy od stacji tv, która zdecyduje się wyemitować Beyblade Metal Fusion.
Maile poszły do dwóch stacji TV. Jak na razie zero odzewu. nie wiem, ile trzeba czekać. Kiedyś byłam świadkiem sytuacji, w której stacja telewizyjne „olewały” sobie łączność z fanami anime. Olewały… mam na myśli historię z polską wersja Beyblade G-Revolution, która oficjalnie nie istnieje, a oficjalnie jest tworzona przez moich znajomych z beybladesquare.
A teraz? Czekamy.
Beyblade Metal Fight – taki jest oryginalny tytuł Beyblade Metal Fusion – już zostało wyemitowane w Japonii.
Beyblade Metal Fight: Explosion – druga seria BBMF aktualnie jest emitowana w Japonii. W Stanach i ogólnie, angielskojęzycznym świecie będzie znana jako Beyblade Metal Masters.

About Kage

Kage, 24. Testing new Iron Man suits. Playing poker with Avengers on Monday afternoons. Eating books for breakfast. Addicted to music.

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

